[ Webhosting profitux.cz ] [ Pohádky Online ] [ Podprsenky velkých velikostí ] [ Hotel v Brně ] [ Kontaktní čočky ] [ WELLNESS pobyty na Přimdě ] [ FITNESS ] [ PNEUMATIKY PRODEJ ] [ Montero nábytek ] [ Sex po telefonu, sex chat ]
[ Podprsenky velkých velikostí ] [ Golfový trenažér pro nácvik odpalů ] [ Nadměrné podprsenky ] [ WELNESS víkendové pobyty pro dva ] [ Na co je REFRAKTOMETR? ] [ POSILOVACÍ STROJE ] [ Penzion Dexter Teplice ubytování ]

Citroën Xsara Picasso


Inovátorská svým stylem a svou inteligencí

Nejprve vás překvapí styl Xsary Picasso. Už na první pohled je zřejmé, že se po estetické stránce zcela liší od běžných automobilů, a přichází s úplně novým způsobem rozvržení prostoru a hmoty.

Xsara Picasso si vzala to nejlepší z jednoprostorových karoserií, zvenku je kompaktní a uvnitř prostorná. Dokonale řešená poloha místa řidiče, snadné ovládání řízení a ergonomičnost vás ale brzy přesvědčí, že je zároveň velmi pohodlným sedanem.

Dynamický tvar, napnutá křivka a zaoblený obrys karoserie, která však nepůsobí vůbec masivně. Délka 4,27 m - nikdy nebudete mít potíže ve městě.

Má osobitý styl, který vás překvapí do nejmenšího detailu. Příkladem je audio systém, jehož hlasitost se mění automaticky podle rychlosti vozidla a který může zůstat v činnosti až celých třicet minut po vypnutí zapalování nebo světlomety, které na váš povel zůstanou svítit po dobu jedné minuty, což vám umožní bezpečně dojít k východu z parkoviště. Inteligentní řídící jednotka "BSI", která ovládá tyto prvky vybavení a desítky dalších, funguje pomocí multiplexního  elektrického rozvodu. Jedná se o systém, jehož pomocí bylo dosaženo značného počtu elektrických svazků ve vozidle, neboť signály mnoha funkcí prochází  jediným elektrickým vodičem. Xsara Picasso je nejen velmi inovátorské, ale rovněž mimořádně spolehlivé vozidlo.

 

 

1. Přerušování stírání čelního a zadního skla se automaticky mění v závislosti na rychlosti vozidla.

2.Přední světla s komplexní odrazovou plochou a polohladkým sklem jsou zároveň krásná a inteligentní. 

3. Audio systém automaticky přizpůsobuje úroveň hlasitosti rychlosti vozidla.

4. Elektrické ovládání předních oken : po dobu jedné minuty po vypnutí zapalování je elektrické ovládání stále v činnosti.

5. Zobrazení průměrné spotřeby. Jedna z mnoha informací udávaných palubním počítačem, je údaj o okamžité spotřebě vašeho vozidla.

6. Stropní světlo zhasne, až když je motor nastartovaný, při vypnutí zapalování se automaticky rozsvítí.

7. Vícefunkční displej zobrazuje pomocí symbolů, v kterém z funkčních stavů se nachází centrální zamykání a dětská pojistka. Může rovněž zobrazovat mnoho dalších hlášení : datum, hodinu, stanici rádia nebo výstrahu při překročení rychlosti.

8. Palubní počítač také informuje o počtu kilometrů, které ještě můžete ujet s palivem zbývajícím v nádrži, dále o průměrné rychlosti a mnoha dalších údajích souvisejících s provozem vozidla.



  Potěšení z jízdy, které Xsara Picasso poskytuje, předběhlo svou dobu

Palubní deska Xsary Picasso je svou dokonalou symetrií velmi avantgardní. V jejím středu je umístěný sdružený přístroj, jehož údaje mohou sledovat všichni cestující.

Poloha řidiče je vzorová, hodná těch nejlepších sedanů : volant seřiditelný do optimální výšky, ideálně umístěné a pohodlné sedadlo zcela přizpůsobené postavě řidiče. K tomu však Xsara Picasso přidává to nejlepší z jednoprostorových vozů: mírně zvýšená poloha sedadla řidiče vzhledem k vozovce (lépe a dále vidíte !) a řadicí páka umístěná na palubní desce jsou zárukou bezpečnosti a pohodlné jízdy.
Při zapnutí zapalování ukazatel údržby zobrazí počet kilometrů, které zbývají do příští kontrolní prohlídky. Jestliže je lhůta pro provedení kontrolní prohlídky překročena, ukazatel bliká.

Sedadlo řidiče i volant je možné výškově nastavit.
NOVINKA: Nová Xsara Picasso Exclusive je vzorem elegance, harmonie a velkorysosti. Z jejího vybavení jmenujme zvláště zcela automatickou klimatizaci, elektrické přiklápění vnějších zpětných zrcátek, elektrické ovládání zadních oken, klimatizovanou odkládací schránku u spolujezdce a audiosystém CD.


Díky ergonomickému řešení středové konzoly můžet snadno ovládat řadicí páku a ovladače klimatizace a rádia. Audio systém je esteticky zabudovaný do palubní desky. Na přání jsou nabízeny dva systémy klimatizace. Jeden je ručně ovládaný, druhý zcela automatický : předvolíte si žádanou teplotu na digitálním displeji a Xsara Picasso zařídí vše potřebné.

Mezi četné kvality Xsary Picasso patří bezesporu to, že pamatuje na cestující nejen na předních sedadlech, ale i na zadních a poskytuje všem cestujícím ideální pohodlí. Vpředu se nacházejí dvě pohodlná sedadla umístěná výš než je obvyklé. Tři zcela shodná zadní sedadla, mající stejnou šířku a zaručující stejné pohodlí, jsou sklopná a dají se z vozidla vyjmout. Pro usnadnění pohybu mezi přední a zadní části vozidla je mezi předními sedadly ponechán prostor a řadicí páka je na palubní desce.

A nakonec : prostřední sedadlo vzadu je možné posunovat až o 14 cm. Tak se již bezkonkurenční 550 dm2 velký zavazadlový prostor ještě zvětší.


Velkorysé řešení

Xsara Picasso se svými 4,27m délky vás překvapí netušeným vnitřním prostorem. Jedinečně plynulá linie zadní části Vám neprozradí velikost zavazadlového prostoru - jeho objem 550 dm2 je však zcela rekordní. Anavíc pravidelné tvary a velký rám dveří zavazadlového prostoru umožnují jeho plné využití. Díky vysoké poloze zadní odkládací poličky (57 cm) můžete uložit svisle i ta největší zavazadla. Tři zadní sedadla je možné z vozidla vyjmout, jejich přenášení je usnadněno zabudovanou rukojetí. Při vyjmutí prostředního zadního sedadla se úložný prostor prodlouží na 2,40 m !



Motory : Xsara Picasso má vynikající motory a stejně tak výborné jízdní vlastnosti. Je to ve všech smětech mimořádný talent !

Benzinový motor 1,6i modelové řady nabízí provozní vlastnosti vysoké úrovně: výkon (90k DIN), velký točivý moment (14kgm při 3000 ot/min) pro bezpečné předjíždění.

Benzinový motor 1,8i 16V - velmi slibná novinka. Velkého výkonu (117 k DIN) lze u tohoto benzinového motoru se 16 ventily dosáhnout již při nejnižších otáčkách. Jeho spotřeba přitom zůstává velmi rozumná: 5,9 l na 100 km v mimoměstském provozu podle norem EU !

2,0 HDi - vyjímečné kvality tohoto turbodieselového motoru s vysokotlakým vstřikováním nafty, tzv. Common Rail, jsou dnes velmi ceněné. Magické spojení pružnosti, nenáročnosti, tichosti.... a ekologie. A nesmíme zapomenout na jeho výkon: největší točivý moment je 21,4 kgm při pouze 1900 ot/min !

Xsara Picasso se pyšní nejen vyjímečně krásnými tvary, ale rovněž výborným výkonem za všech provozních podmínek. Ať už si vyberete kterýkoliv z motorů, budete příjemně překvapeni - cílem vývoje byl požitek z jízdy a pružnější chod motoru. Schopnost akcelerace ve všech otáčkách je pozoruhodná: na dlouhých stoupáních na dálnici a při plném zatížení budete jen vyjímečně nuceni zařadit nižší převodový stupeň. I při zařazení čtvrtého nebo pátého stupně je akcelerace velmi živí a lineární. Zvláštní pozornost byla věnována volnoběžným otáčkám: žádný z uvedených tří motorů nemá nikdy trhavý chod, a to ani po několika hodinách popojíždění v dopravní zácpě.... A nakonec, zrychlení z 0 na 100km/h se dosáhne za dobu od 11 do 14 sekund, maximální rychlost na zkušebím okruhu je u všech těchto motorů více než 168 km/h. Tato velmi lichotivá čísla jsou vyjádřením výborného výkonu, který je zárukou potěšení z jízdy a bezpečnosti při předjíždění.

Čelní sklo odráží světelné paprsky, všechna ostatní okna jsou tónovaná a mají úpravu "Solar + " pro omezení účinku slunce uvnitř kabiny. Na přání je možné vozidlo vybavit zadními okny s tmavým tónováním, která přispívají k intimnosti zadního prostoru.

Zatímco karoserie Xsary Picasso patří do kategorie jednoprostorových vozidel, její jízdní vlastnosti ji řadí mezi nejlepší sedany na trhu. Přední náprava typu Mc Pherson s trojúhelníkovými rameny i zadní náprava s nezávisle zavěšenými koly jsou opatřené torzními stabilizátory. Díky tomuto vybavení nezná Xsara Picasso problém příčného ani podélného naklánění a zatáčky projíždí s mimořádnou jistotou. Výkonné, progresivně působící brzdy s dlouhou životností  je možné u všech modelů doplnit systémem ABS poslední generace. Velká prosklená plocha vozidla  zajišťuje výborný výhled všemi směry. Díky vnějším zpětným zrcátkům s velkým zorným polem a vnitřnímu zpětnému zrcátku s dvojitým kloubem otáčení vidíte výborně i dozadu. Cítíte se bezpečně. A máte k tomu důvod. Xsara Picasso chrání velmi dobře své cestující v případě nárazu, ať už přijde z kterékoliv strany. Všechny verze jsou vpředu vybavené dvěma čelními nafukovacími vaky (boční na přání) a výztužnými tyčemi ve dveřích. Zvýšená poloha cestujících oproti klasickým vozidům dále přispívá k ochraně cestujících v případě bočního nárazu. Všechna sedadla jsou opatřena tříbodovými bezpečnostními pásy, přední mají navíc pyrotechnické přepínače a omezovače tahu pásu.

Barvy karoserie (jpg, 110kb)

Technické charakterisitky 1.6i 1.8i - 16V 2.0 HDi
MOTOR Typ Benzin Elektronické vícebodové vstřikování Benzin Elektronické vícebodové vstřikování Diesel Turbo Přímé vysokotlaké vstřikování
  Počet válců 4 válce v řadě - umístění vpředu napříč
  Zdvihový objem v cm3 1587 1749 1997
  Vrtání x zdvih v mm 78,5 x 82 82,7 x 81,4 85 x 88
  Největší výkon v kW EHK (k DIN) při ot/min 65 (90)
5600
85 (117)
5500
66 (90)
4000
  Největší točivý moment v N.m EHK (kgm DIN) při ot/min 135 (14,0) 3000 16,0 (16,6) 4000 20,5 (21,4) 1900
  Elektronické statické zapalování ANO ANO BE
PŘEVODY Převodovka Mechanická
  Počet převodových stupňů 5
ŘÍZENÍ Počet otáček volantu mezi dorazy 3,22
  Posilovač řízení Sériově
  Stopový poloměr zatáčení v m 5,725
PODVOZEK Podvozek Vpředu : nezávislé zavěšení kol. Náprava Mac Pherson se spodními trojúhelníkovými rameny, vinutými pružinami, teleskopickými hydraulickými tlumiči a zkrutným stabilizátorem.
Vzadu : nezávislé zavěšení kol. Náprava s vlečnými rameny, příčnými torzními tyčemi, teleskopickými hydraulickými tlumiči a zkrutným stabilizátorem.
  Brzdy Vpředu : kotoučové s vnitřním chlazením - Vzadu : bubnové. Podtlakový posilovač.
  Antiblokovací systém (ABS)

Sériově

  Pneumatiky MICHELIN

185/65 R15 XH1

OBJEM Počet míst

5

  Objem zavazadlového prostoru pod zadní poličkou v dm3 po demontování zadních sedadel (objem až ke stropu) 550
2128
HMOTNOST (v kg) Pohotovostní hmotnost EHK (může být vyšší v závislostí na domontovaném vybavení na přání) 1240 1245 1300
  Užitečné zatížení (rozdíl mezi celkovou hmotností a minimální pohotovostní hmotností) - včetně řidiče 550
  Celková hmotnost EHK 1790 1795 1850
  Nejvetší hmotnost přívesu :
nebrzděný přívěs
brzděný přívěs
650
900
655
1300
685
1300
  Celková hmotnost jízdní soupravy 2690 3095 3150
  Největší svislé zatížení závěs. zařízení / střešního nosiče 80 / 80
PROVOZNÍ VLASTNOSTI (pouze řidič) Nejvěší rychlost v km/h 168 190 175
400 m s pevným startem v sekundách 19,0 17,6 18,7
  1 000 m s pevným startem v sekundách 35,6 32,4 34,9
  z 0 na 100 k/mh v sekundách 13,7 10,8 12,6
SPOTŘEBA NORMY EU (93-116) Městský cyklus (ECE) (l/100km) 10,3 10,8 7,0
  Mimoměstský cyklus (EUCD) (l/100km) 6,3 5,9 4,6
  Průměr (l/100km) 7,8 7,7 5,5
  Emise CO2 (g/km) 187 187 147
PALIVO
(objem v l)
Bezolovnaté s OČ 95 a 98 VM 55 55 -
  Motorová nafta - - 60